LodyBonano - Rodzinne smakołyki

Nagłówek

Media

  • Własny Biznes Franchising

    Dodano: 17.10.2016
    Do dwóch ray sztuka. Wprawdze jego pierwszy biznes splajtował, ale pomimo tej porażki Radosław Charubin nigdy nie porzucił myśli o prowadzeniu własnej firmy. Dzięki temu powstała marka LodyBonano. Choć może by jej nie było, gdyby nie krótki film z wakacji brata...
    Więcej szczegółów
  • Franczyza&Biznes

    Dodano: 17.10.2016
    Nietypowa droga do własnej lodziarni Lodowy biznes rozpoczął się po tym, jak dostał zlecenie od znajomych na wykonanie mebli na wymiar do prowadzonej przez nich lodziarni Bonano - przykład Piotra Kotowicza, franczyzobiorcy sieci LodyBonano jest dowodem na to, że da się działać w kilku branżach jednocześnie, a kluczem do sukcesu jest odpowiednia organizacja biznesu.
    Więcej szczegółów
  • O nas sie pisze!

    Dodano: 11.05.2016
    Niezmiernie miło nam poinfomować, że historia naszej sieci oraz wypracowany przez lata model współpracy stał się inspiracją...
    Więcej szczegółów
  • Wspieramy najmłodszych piłkarzy :)

    Dodano: 20.07.2015
    Uprawianie sportów oraz podejmowanie wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej to idealny sposób na spędzanie wolnego czasu....
    Więcej szczegółów
  • LodyBonano po raz pierwszy na targach Franchising Fair we Wrocławiu!

    Dodano: 20.07.2015
    Z przyjemnością informujemy, o udziale naszej firmy w międzynarodowych targach systemów franczyzowych Franchising Fair we...
    Więcej szczegółów
  • Lody Bonano na XIX Targach EuroGastro

    Dodano: 16.07.2015
    Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa, iż w tym roku po raz pierwszy dołączyliśmy do grona wystawców XIX Międzynarodowych...
    Więcej szczegółów
  • Nominacja do Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" dla LodyBonano

    Dodano: 15.07.2015
    Z przyjemnością chcielibyśmy poinformować Państwa, iż nasza sieć już drugi raz uzyskała nominację do Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" w XXV Edycji Konkursu na Najlepsze Produkty i Usługi". „Teraz Polska" dla produktów i usług to niekomercyjny konkurs, którego zadaniem jest wyłonienie grupy najlepszych produktów i usług, zarówno tych o ustalonej renomie, jak i tych dotąd mało znanych, które dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym są lub mogą stać się wzorem dla innych. Dotychczas przeprowadzono dwadzieścia cztery edycje Konkursu.
    Więcej szczegółów