10-lecie sieci „LodyBonano”
W prawdziwie hollywoodzkim stylu, z symbolicznym, czerwonym dywanem, po którym goście wkraczali na przyjęcie witani przez twórcę marki – Radosława Charubina, ale też ze specjalną „ścianką” dla „paparazzich” i... Oskarami.
Gala marki „LodyBonano” była wyjątkowa z wielu powodów. Ale i okazja była niecodzienna. Świętowaliśmy w ten sposób swój jubileusz – 10-lecie działalności. Wydarzenie towarzyszyło specjalnej konferencji zorganizowanej z tej okazji, w której uczestniczyły niemal wszystkie osoby związane z naszą siecią.
Styl i format imprezy - wprost nawiązujące do najważniejszych i najbardziej wyrazistych wydarzeń amerykańskiego świata show – businessu, co zresztą nic dziwnego. Jako lider w branży nie tylko w kraju, ale i całej Europie, chcieliśmy aby towarzysząca konferencji gala, która uświetniła dekadę naszej obecności na rynku była absolutnie wyjątkowa. Poza tym nasze lodziarnie słyną przecież z kultowych już i znanych w całym kraju – właśnie tzw. amerykańskich świderków.
Do podwarszawskiej Jachranki przybyło kilkaset osób – współpracowników odpowiedzialnych za rynkowy sukces, partnerów, przyjaciół a przede wszystkim franczyzobiorców.
Konferencja na 10-lecie
Podczas konferencji pt. „Jak zarabiać więcej w sieci franczyzowej?” omówiliśmy korzyści wynikające ze współpracy z naszą siecią oraz przywileje dla jej członków, nie tylko w sferze biznesowej, ale również w życiu prywatnym.
Przedstawiliśmy także plany rozwoju samej marki oraz pomysły na działania marketingowe. Nasi Franczyzobiorcy, biorący udział w spotkaniu zyskali przy tym szansę na podniesienie swoich kompetencji w zakresie zarządzania zespołem czy obsługi klienta.
Wieczorna Gala rodem z Hollywood
Wielka Gala była okazją nie tylko do podsumowań, prezentacji planów na przyszłość, podziękowań, a przede wszystkim wyróżnień za dotychczasową współpracę. Punktem kulminacyjnym imprezy było bowiem wręczenie Oskarów „Lodów Bonano” za szczególne osiągnięcia i wkład w rozwój sieci. Przyznaliśmy je franczyzobiorcom w kilku kategoriach.
Nagrodziliśmy m. in. osoby, które osiągnęły najlepszy wynik sprzedaży w 2016 r. czy najdłużej z nami współpracujące. Oprócz tego statuetki trafiły do twórców najciekawszej reklamy zewnętrznej, najbardziej inspirującej postaci, najefektywniejszego pracownika oraz największego odkrycia sezonu, czyli debiutanta 2016 r.
Podczas Gali po raz pierwszy w jednym czasie i miejscu spotkali się też niemal wszyscy członkowie ”rodziny” z „Lodami Bonano” oraz osoby, które swoim zaangażowaniem wyniosły markę na szczyt.
Wydarzeniu towarzyszyło wiele rozmaitych atrakcji. Wśród nich znalazło się m. in. Ice Show, w trakcie którego w bryle lodu „na żywo” wyrzeźbiono… lodowego świderka. Goście mogli również spróbować produktów sygnowanych logo nowej marki Wytwórni Lodów Polskich, a także wziąć udział w licznych konkursach i zabawach.
Jak zgodnie przyznają niemal wszyscy uczestnicy, Gala okazała się ogromnym sukcesem. Nic więc dziwnego, że wszyscy nie możemy się już doczekać kolejnej tego typu okazji do spotkania… ????